جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: بی‌تردید مجاهدان غیرتمند یمنی انتقام این برادر شهید خود را از دشمن خواهند گرفت و روح وی را با شکست آل‌سعود خرسند خواهند نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی شهادت دیپلمات انقلابی، حاج حسن ایرلو را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا الله عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿سوره الأحزاب/ آیه ۲۳﴾

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت دیپلمات انقلابی، جانباز سرافراز سال‌های دفاع مقدس و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مقاوم یمن، مرحوم مغفور حاج حسن ایرلو موجب تألم و تاثّر شدید گردید.

این شخصیت خدوم که از آغاز انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس همواره در خط مقدم نبرد با جبهه استکبار بود، در سال‌های اخیر نیز با حضور مجاهدانه در یمن تمام داشته‌های خود را در مسیر نجات مردم مظلوم یمن در مقابل مزدوران سعودی در طبق اخلاص نهاد و توطئه‌های آمریکا و آل‌سعود در یمن را یکی پس از دیگری خنثی نمود.

با این وصف طبیعتا دشمن جنایتکار این تاثیر و نفوذ معنوی شهید ایرلو در منطقه و در قلب مردم یمن را تحمل نکرده و در ماجرای بیماری اخیر وی کینه خود را عملی کرد و با سنگ‌اندازی‌های پیاپی شرایط را برای درمان این مجاهد سرافراز غیرممکن ساخت.

بی‌تردید مجاهدان غیرتمند یمنی انتقام این برادر شهید خود را از دشمن خواهند گرفت و روح وی را با شکست آل‌سعود خرسند خواهند نمود.

از پروردگار متعال برای آن مجاهد میدان و دیپلماسی، علو درجات و برای بازماندگان و ارادتمندان آن مرحوم اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

محسن اراکی

١ دیماه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha