پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بحرینی ها در محکومیت جنگ یمن و همبستگی با قرداحی تظاهرات کردند

حوزه/ جمعی از بحرینی های مقیم ایران به نمایندگی از طرف عموم ملت بحرین طی پیامی شهادت "شهید حسن ایرلو" سفیر مجاهد ایران در یمن را به ملت و رهبری ایران و خانواده این شهید تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، جمعی از بحرینی های مقیم در جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ملت بحرین طی پیامی شهادت شهید مجاهد "حسن ایرلو" را تسلیت گفته و با ملت و رهبری و خانواده ایشان اظهار همدردی نمودند.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله وانا الیه راجعون ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

با شنیدن خبر شهادت یکی از مردان خدا و صابران مجاهد بزرگ شهید "حاج حسن ایرلو" بسیار محزون شدیم چرا که ما مردی از مردان مخلص الهی و فرمانده ای از فرماندهانی که در مسیر جهاد و مبارزه بزرگوارانه مشارکت داشت و این فضیلت در وجود او آشکار بود را از دست دادیم.

درگذشت ایشان را به مقام معظم رهبری آیت الله العظمی سید علی الحسینی خامنه ای"دام ظله الوارف" و نظام جمهوری اسلامی، و خانواده محترم ایشان و بازماندگان وی و عموم بازماندگان از دوستان و همراهان و برادرانشان در راه جهاد و بخشش از ایران، لبنان، فلسطین، یمن و دیگر کشورها تا مردم قهرمان ایران و دولت و ملت ایران تسلیت عرض می نماییم.

برای خانواده ایشان و همه دوستدارانش صبر و آرامش و از خداوند متعال برای وی رحمت، بهشت و رضوان و علو درجات نزد پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله و سلم) و خاندان پاکش که درود خدا بر آنان باد را مسئلت داریم و حقیقتا او در نزد خدا برای ما شاهد و شهید است.

ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

دکتر راشد الراشد

از طرف ملت بحرین و جامعه بحرینی های مقیم در جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha