شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غ

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه جامعه اسلامی سعودی ها را رژیم متجاوز و کودک کش می دانند، گفت: انصارالله خوب می داند که فتح «معارب» در جنگ ۷ ساله بین سعودی ها و هم پیمانشان با یمن مثل جنگ ایران با صدام و هم پیمانانش می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان، به فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: آگاهی و بصیرت همه جانبه مردم نسبت به تحولات جامعه در فتنه ۸۸ حاکم بود.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری، بارها بصیرت و آگاهی را از مردم شریف ایران مطالبه کردند، گفت: بصیرت در لغت به معنای بیداری، بینش، داشتن دید عمیق، برخورداری از چشم درون، هوشیاری، یقین، حجت روشن و برهان حاکم و از واژه های قرآنی و اسماء مبارک و القاب انبیاء الهی می باشد.

وی، به موج سنگین حرکت مردم کشورمان در فتنه ۸۸ اشاره کرد و یادآورشد: آگاهی و بصیرت همراه با اعتقاد کامل مردم، موجب خاموش شدن فتنه ۸۸ شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با گرامی داشت عملیات کربلای ۴، گفت: منطقه کاشان با داشتن نقش محوری در این عملیات شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب و نظام الهی ایران نمود.

وی، با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: امیدواریم پیروان این پیامبر اولوالعزم بتوانند از رهنمود و معنویت این بزرگوار الهام بگیرند و جنایات بی نظیرآدم کشی را که از پیروان او سرچشمه می گیرد از خودشان دور کنند.

آیت الله سلیمانی، به برداشتن گامهای بلند جمهوری اسلامی ایران در بالا بردن سطح سوادآموزی و دانش اجتماعی اشاره کرد و گفت: به دلیل بالا رفتن سطح اجتماعی و سواد مردم ، یونسکو به جمهوری اسلامی مدال افتخار سربلندی و سرافرازی داد.

وی، به فراز و نشیب های جنگ یمن اشاره کرد و ادامه داد: جنگ یمن طی ۷ سال گذشته با پشت سر گذاشتن ۴ مرحله انصارالله توانست ضربه های سنیگنی به رژیم آل سعود و هم پیمانانش وارد نمایند.

عضو خبرگان رهبری در سیستان و بلوچیستان، به شکست سعودی ها در جنگ یمن اشاره کرد و افزود: باز دارندگی در این جنگ به جایی رسیده که انصارالله یمن می تواند ریاض، پالایشگاههای نفت، نقاط استراتژیک عربستان و امارات را با موشک و پهپاد زیرآتش بگیرد.

وی، با بیان اینکه در حال حاضر مزدوران داخلی و خارجی عربستان والقاعده، داعش و تکفیری ها با تمام تجهیزات نظامی تمرکز خود را در دو نقطه مدخل الودیعه و والبیضه به‌کار گرفته‌اند، گفت: در حال حاضر، معارب، مهمترین و راهبردی ترین جبهه عربستان که از اهمیت نظامی، اقتصادی و سیاسی بسیار بالایی برخوردار است، از آن محافظت می کنند.

آیت الله سلیمانی، افزود: سعودی ها می دانند اگر انصارالله بر معارب تسلط پیدا کنند با در اختیارگرفتن نفت و گاز و پالایشگاه «معارب» قدرتی بیش از حد موجود بدست خواهند آورد، لذا به دلیل وحشتی که از انصاراله دارند سعی دارند یا «معارب» را تصرف کنند یا با از بین بردن تمام زیرساختها این منطقه را تیدیل به یک شهر سوخته کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ،با بیان اینکه جامعه اسلامی سعودی ها را رژیم متجاوز وکودک کش می دانند، گفت: انصارالله خوب می داند که فتح «معارب» در جنگ ۷ ساله بین سعودی ها و هم پیمانشان با یمن مثل جنگ ایران با صدام و هم پیمانانش می باشد.

وی، افزود: همانطورکه بصره در ۸ سال دفاع مقدس برای ما کلیدی ترین نقطه برای تصرف بود، قطعا «معارب» هم برای انصارلله نقش بصره ۸ سال دفاع مقدس ما را دارد، لذا انصارالله، سعودی ها و امریکایی‌ها و همه بر این نقطه پافشاری می کنند.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: سعودی ها وقتی در مذاکرات دو جانبه با ایران نتیجه نگرفتند دست به دامن عمانی ها شده و امریکا هم وقتی با میانجی‌گری برای نجات سعودی ها از گرداب نا امید شدند به مذاکره سخت روی آوردند.

وی، به پنج شرط انصارالله برای مذاکرات با سعودی ها اشاره کرد و یادآور شد: رفع کامل محاصره یمن، توقف جنگ زمینی دریایی و هوایی، پایان اشغال یمن، خروج کامل نیروهای بیگانه و عدم مداخله در امور داخلی یمن، پنج شرط مذاکره انصارالله با سعودی ها می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان افزود: امیدواریم یمن عزیز، یمن امید پیامبراکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) و یمنی که از اول اسلام، اسلام خالص و ناب را پذیرفتند و بر این اسلام ناب پافشاری می کنند، هرچه زودتر با پیروزی بر سعودی ها زمینه برقراری امنیت و آسایش مردم این منطقه فراهم گردد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha