چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ملکان گفت: هیچ‌گاه نباید به دشمن و تغییر تاکتیک‌هایش اعتماد کرد؛ بدانید تا زمانی که ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان عالم ایستاده‌اند، دشمنی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران پایان ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حافظ زمانی، امام جمعه ملکان امروز در آئین زنگ بصیرت که در مدرسه نخبگان این شهرستان به صدا درآمد، گفت: فتنه‌گران و حامیان خارجی آنان در آن تاریخ تمام تلاش خود را برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفتند اما بصیرت سیاسی ملت ایران و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن بقای انقلاب اسلامی شد.

وی بیان کرد: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی تأثیرگذاری بر اذهان جامعه به خصوص خواص در راستای تغییر محاسبات و تصمیم‌هاست و بروز فتنه در سال ۱۳۸۸ نشان داد که استکبار جهانی هیچ‌گاه از هدف اصلی خود که براندازی انقلاب اسلامی است، چشم‌پوشی نکرده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: تبیین اهداف اصلی حضور گسترده مردمی ۹ دی و ثبت وقایع این روز بزرگ در قالب تصاویر و گزارش، رسالت مهم رسانه‌های انقلابی است تا این روز بزرگ به عنوان شاخصۀ همیشگی «بصیرت سیاسی و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه» در اذهان نسل امروز و آینده ایران نهادینه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم ۹ دی برای دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر فتنه‌گر نااُمیدکننده است، اضافه کرد: جوانان مؤمن و انقلابی و اقشار مختلف ملت ایران روز بزرگ ۹ دی را مانند ۲۲ بهمن و سایر روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ کشور زنده نگاه خواهند داشت.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه ملت ولایتمدار ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ نشان داد تا پای جان از انقلاب اسلامی و مقدسات دینی دفاع خواهد کرد، ادامه داد: هیچ‌گاه نباید به دشمن و تغییر تاکتیک‌هایش اعتماد کرد؛ بدانید تا زمانی که ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان عالم ایستاده‌اند، دشمنی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران پایان ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha