یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

حوزه/ امام جمعه شهر قلعه رئیسی در نشست برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم هم با مجاهدت هایش و هم با شهادتش خون تازه ای به رگ های امت اسلام جاری کرد و ناقوس مرگ مستکبرین را به صدا در آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، نشست اعضای ستاد نماز جمعه قلعه رئیسی با هدف برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ۹ دی ماه، در مصلای جدید این شهر برگزار شد.

در این نشست ابتدا اعضای ستاد نماز جمعه به بیان مطالبی در خصوص برنامه‌های پیش رو اشاره کردند.

برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی در قلعه رئیسی و روستاهای بزرگ بخش، برگزاری برنامه‌های مختلف در سالگرد شهید سلیمانی و هماهنگی جهت مراسم سالگرد در تمامی روستاها از مهمترین مصوبات این نشست بود.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با بیان اینکه بزرگداشت شعائر الهی خدمت به انقلاب و نظام اسلامی است بیان کرد: فتنه‌ای که به منظور زدن ولایت و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و ۹ دی ماه از جنس و مکمل ۲۲ بهمن ۵۷ و نشأت گرفته از از عاشورای حسینی و برای دفاع از ولایت بود و مسئولان حق ۹ دی را ادا کنند نباید گذاشت ۹ دی به فراموش سپرده شود.

صلواتی در این نشست عنوان کرد: مراسم ۹ دی ماه روز پنج شنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی برگزار خواهد شد و همگان باید بدانند این روز یک روز ملی است و مربوط به یک جناح و گروه خاصی ندارد و همه باید تلاش کنند و شرکت باشکوهی داشته باشند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: شهید سلیمانی حق عظیمی بر گردن امت اسلامی دارد و حقیقتاً شهید حاج قاسم سلیمانی هم با مجاهدت‌هایش و هم با شهادتش خون تازه ای به رگ‌های امت اسلام جاری کرد و باعث وحدت و همدلی محور مقاومت و باعث امنیت امت اسلامی و ناقوس مرگ مستکبرین را به صدا در آورد.

وی افزود: حق شهید سلیمانی تربیت نیرو برای مکتب اوست و همه باید تلاش کنیم مکتب سلیمانی را به زیبایی معرفی کنیم که در همین مکتب شهید سربازان امام عصر (عج) تربیت می‌شوند.

صلواتی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک انسان بزرگ بود که حق بزرگی به گردن همه ما دارد و همه امروز باید در سالگرد و برنامه‌های به این مناسبت حضور چشم گیری داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد سلیمانی فردا شب در شب پنج شنبه در تمامی مساجد بخش چاروسا و در شهر قلعه رئیسی در مسجد جامع این شهر دعای کمیل برگزار خواهد شد و این مراسم با دعوت از تمامی طوایف و قبایل انجام گرفت که امیدواریم یک مراسم در شأن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha