جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هنادی

حوزه/ "هشام ابو هواش" از جمله اسرای فلسطینی است که که در معرکه مبارزه با زورگویی های رژیم صهیونیستی و بازداشت اداری آنها ۱۳۵ روز است که دست به اعتصاب غذا زده و در آستانه شهادت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حدود ۱۳۵ روز از آغاز اعتصاب غذای اسیر فلسطینی "هشام ابوهواش" ۴۰ ساله علیه بازداشت ظالمانه او می‌گذرد. بر اساس گزارش صفحه اینستاگرام " هنادی حلوانی" از مربیان مسجد الاقصی و اسیر آزاد شده مقداد القواسمی، وضعیت سلامتی این اسیر خطرناک و رو به وخامت رفته است.

وخامت حال اسیر فلسطینی با ۱۳۵ روز اعتصاب غذا

فرزندان هشام در حالی بر بالین او حاضر شدند که وی دیگر قادر به تکلم نیست. یکی از فرزندان این اسیر با حضور در مسجدالاقصی از خداوند خواهان آزادی و نجات پدرش شد.

وخامت حال اسیر فلسطینی با ۱۳۵ روز اعتصاب غذا

" هنادی حلوانی" از مربیان مسجدالاقصی در صفحه اینستاگرام خود به گزارش لحظات سخت این اسیر می‌پردازد و از همگان می‌خواهد به هر شکل ممکن از این اسیر حمایت کنند. وی گزارش داد که وضعیت سلامتی این اسیر رو به وخامت می‌رود.

در این گزارش آمده است، این اسیر در طول اعتصاب غذای چهار ماهه خود، از نظر بهداشتی و انسانی مورد بی توجهی مأموران رژیم صهیونیستی قرار گرفته، به طوری که وقتی توانایی حمام رفتن را از دست داد کسی به او کمک نکرد تا به حمام برود.

وخامت حال اسیر فلسطینی با ۱۳۵ روز اعتصاب غذا



هشام اسیر فلسطینی امروز نه می بیند و نه می‌تواند تکان بخورد و صحبت کند و تا این لحظه به او اجازه ندادند که همسرش با او ملاقات کند.

هشام را با ظلم و ستم اشغالگران رها نکنید

اطلاعات تکان دهنده‌ای از وضعیت سلامتی این اسیر بعد از گذشت چند ماه از اعتصاب غذای او مخابره می‌شود. این اسیر که چاره‌ای جز اعتصاب غذا در مخالفت با بازداشت غیر قانونی‌اش نداشت در شرایط بحرانی قرار دارد و تکلم و قدرت بیناییش را از دست داده و بیش از ۷۰ روز است که استحمام نکرده و شرایط سلامتی کلیه و پانکراس او در خطر است.

وخامت حال اسیر فلسطینی با ۱۳۵ روز اعتصاب غذا

استخوان‌های هشام سست شده نه فقط به خاطر نخوردن و اعتصاب غذا بلکه از بی توجهی امت نسبت به آرمان فلسطین و رها کردن او به تنهایی در معرکه مبارزه علیه ستم اشغالگران با شکم های خالی.

وخامت حال اسیر فلسطینی با ۱۳۵ روز اعتصاب غذا

هنادی حلوانی همچنین در صفحه توئیتر خود نوشت آیا موضوع اسارت و اعتصاب غذای هشام را فراموش کردیم؟ یا از همبستگی با آرمان هشام خسته شدیم؟ هر روز می‌گذرد و به نفع هشام پیش نمی‌رود بلکه به منفعت رژیم صهیونیستی روزها سپری می‌شود. آیا تاریخ ثبت می‌کند که اسیری در اعتصاب غذا به سر می بُرد و امت وی از یاری او ناتوان بودند؟

وخامت حال اسیر فلسطینی با ۱۳۵ روز اعتصاب غذا

شایان ذکر است، این اسیر در حال حاضر در بیمارستان اساف هروفیه به سر می‌برد و برای نجات از این وضعیت خطرناک نیاز به کمک تمامی مسلمانان و اشخاص حقیقی و حقوقی و فعالان رسانه‌ای و مجازی دارد تا از طریق فشار آوردن افکار عمومی بر رژیم غاصب صهیونیستی تصمیم بازداشت غیر قانونی وی را لغو کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha