شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین احمد پروایی

حوزه/ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور همیشگی ملت در صحنه های حساس، گفت: هوشیاری مردم در حماسه ۹ دی فتنه گران را رسوا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی، پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: حماسه ۹ دی روزی است که هیچگاه از اذهان مردم ایران فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نظیر هشت سال دفاع مقدس و حماسه ۹ دی نشان دادند که به دشمنان اجازه پیشروی نمی‌دهند، افزود: معتقدم حماسه ۹ دی مصداقی از مصادیق انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مردم بوده است، تصریح کرد: نظام اسلامی مدیون حضور حماسی ملت ایران در شرایط سخت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، جریان ۹ دی را یکی از اسباب ابقاء نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: اگر امروز این نظام مقدس هنوز در مقابل دشمنان ایستاده به برکت خون شهدا و حضور حماسی ملت ایران در حماسه بزرگ ۹ دی به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی مردمی ولایتمدار و قدرشناس و با اصالتی هستند، ادامه داد: با وجود داشتن دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی، مسئولان برای خدمات رسانی به این مردم نباید بهانه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با اعتماد و تکیه بر توانایی‌های جوانان کشور توسعه می‌یابد، اضافه کرد: فراموش نکنیم جوانان ایران از ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی و سایر عرصه‌ها دشمنان را شکست داده و ناامید کرده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما ملت امام حسینیم و دشمنان سعی دارند تا ما از اعتقادات و امام حسین (ع) دست برداریم، افزود: کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و حرکت حول محور قانون اساسی و ولایت فقیه بسیار مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: مسئولان اگر مردم را داشته و خادم مردم باشند، آمریکا و کشورهای استعمارگر دنیا هیچ نفاق و فاصله‌ای نمی‌توانند در بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha