یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علیزاده ، امام جمعه شوش

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده گفت: قدرت کنونی ایران در جهان، ناشی از وجود رهبری مقتدر و نیز پیروی مردم از ولایت و رهبری است که باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه شوش، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهارداشت: قدرت کنونی ایران در جهان، ناشی از وجود رهبری مقتدر و نیز پیروی مردم از ولایت و رهبری است که باید آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی رابطه امام و امت معنای خاصی دارد و امام و امت از ارکان اصلی آن هستند افزود: مردم برای اسلام، رهبری و انقلابشان جان خود را فدا می‌کنند.

حجت الاسلام علیزاده، ادامه داد: جوانان و نوجوانان بدانند ظهور مهدی موعود (عج) و عزت و سربلندی در پیروی از ولایت و ماندن در همین مسیر است.

لازم به ذکر است، آئین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شوش، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در پایان این مراسم، مردم شهرستان شوش در این اجتماع با سر دادن شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر آمریکا"»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» سر دادند و تنفر و انزجار خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha