چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مهدی نجم _ محمد حسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: برنامه های مختلف و متنوعی در حوزه خواهران برگزار می شود که در عین معرفی حوزه علمیه خواهران، اثرات فرهنگی و اجتماعی بسیار زیادی در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با هیئت همراه در حاشیه بازدید از مدارس علمیه خواهران دامغان، با امام جمعه شهرستان دامغان، حجت الاسلام والمسلمین رستمیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم در این دیدار گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان به همراه کادر مدیریت، بازدید از کلیه مدارس سطح استان را در دستور کار خود دارد.

وی اظهار کرد: این بازدیدها با رویکرد تخصصی کادر صورت می‌گیرد. بحمدالله با توجه به بازخوردی که از مدارس صورت پذیرفته، تمامی همکاران این بازدیدها را مثبت و مؤثر ارزیابی نمودند. قطعاً با پتانسیل ویژه ای که از مدارس علمیه دامغان سراغ داریم، می‌توانند کمک کار خوبی در پیشبرد اهداف امور بانوان شهرستان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان، در این دیدار، بیان کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأسیس حوزه‌های علمیه ی خواهران است، بحمدالله حوزه‌های علمیه خواهران به خصوص حوزه علمیه دامغان در بحث فعالیت‌های اجتماعی نقش آفرین هستند.

وی افزود: برنامه‌های مختلف و متنوعی در حوزه خواهران برگزار می‌شود که در عین معرفی حوزه علمیه خواهران و جذب کمک‌های مردمی، اثرات فرهنگی و اجتماعی بسیار زیادی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha