شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجمع عمومی نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام طاهری المشیری در مجمع عمومی نمایندگان طلاب به موضوع خدمت رسانی بیشتر به طلاب و حجت الاسلام علوی مهر به مسئله اهمیت جهاد تبیین پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: در سالروز حماسه ۹ دی قرار داریم و رهبر معظم انقلاب فرمودند، فتنه ۸۸، توطئه بزرگی بود که به بهانه انتخابات، انقلاب و اصل نظام را زیر سوال برده و جنگ داخلی ایجاد نمایند.

وی ابراز داشت: حضور پرشور مردم در خیابان‌ها سبب شد فتنه ۸۸ خاموش شده و نظام جمهوری اسلامی ایران ایمن بماند.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام طاهری المشیری، نماینده طلاب و فضلای قائم شهر و جویبار به عنوان ناطق اول پیش از دستور به ایراد سخن پرداخت و گفت: شاخصه مجمع انقلابی در حوزه انقلابی، مسئله خدمت به طلاب و فضلا می‌باشد؛ این مسئله باید گفتمان اصلی در مجمع نمایندگان طلاب و فضلا بوده و فلسفه وجودی ما نیز جز این مسئله نیست و آمده‌ایم تا بتوانیم خدمت کنیم و گره‌ی از گره طلاب با همفکری و هم اندیشی و ارائه طرح‌های مناسب کم نمائیم.

وی اظهار داشت: هرچند هرکدام از ما دلبستگی ها و سلیقه‌های سیاسی خاصی داریم؛ اما تمام این مسائل جزو حواشی است و «متن» عبارت از خدمت به طلاب می‌باشد؛ قریب به چهار سال از آغاز نمایندگانی دوره هشتم گذشت و در ماه‌های پایانی این چهار سال قرار داریم؛ پس هر روز برای ما یک فرصت می‌باشد.

نماینده طلاب و فضلای قائم شهر و جویبار ابراز داشت: هر فکر و ابتکاری که به ذهن ما می‌آید، یک فرصت است و ان‌شاءالله بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده نموده و در خدمت به طلاب تلاشگر و خدوم باشیم.

خدمت به طلاب را فراموش نکنیم / نمایندگان طلاب در مسئله جهاد تبیین وظیفه دارند

حجت الاسلام طاهری المشیری در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان ساخت: بیش از ۶۰۰ طلبه از شهرستان‌های قائم شهر، جویبار و سیمرغ در لیست مرکز خدمات حوزه وجود دارند که برنامه‌هایی را برای خدمت گزاری به این عزیزان داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اهدای بسته‌های معیشتی، برگزاری اردوهای تفریحی و استخر، اهدا وام‌های فوری، برنامه‌ریزی برای سالن‌های ورزشی، برنامه‌ریزی برای حضور نماینده ولی فقیه، تشکیل گروه‌های تبلیغی و اعزام طلاب برای مناطق تبلیغی، دیدار با علمای منطقه و بلاد و خانواده‌های شهدا، اهدای هدیه به طلابی که دارای فرزند جدید می‌شوند، امدادرسانی گروه جهادی در سیل سیمرغ، کمک افطاری در ماه مبارک رمضان، رسیدگی به برخی مشکلات اداری طلاب و فضلا و … برخی از فعالیت‌های نمایندگان طلاب قائم شهر، جویبار و سیمرغ بوده است.

همچنین حجت الاسلام علوی مهر، نماینده طلاب و فضلای بروجرد نیز به عنوان ناطق دوم پیش از دستور به ایراد سخن پرداخت و گفت: اظهار داشت: یکی از فرمان‌های بسیار حساس رهبر معظم انقلاب، فرمان جهاد تبیین می‌باشد که در راستای مقابله با تحریف جریان انقلاب صادر شده است.

نماینده طلاب و فضلای بروجرد ابراز داشت: ایشان در پنجم مهرماه ۱۴۰۰ خطاب به دانشجویان بیان کردند: به مسئله تبیین اهمیت دهید و در مقابل حرکات گمراه کننده دشمنان ایستادگی کنید تا خنثی کننده توطئه آنان باشید.

خدمت به طلاب را فراموش نکنیم / نمایندگان طلاب در مسئله جهاد تبیین وظیفه دارند

حجت الاسلام علوی مهر خاطرنشان ساخت: نمایندگان طلاب در مسئله تبیین وظیفه دوچندانی دارند و اگر به این مسئله توجه نکنیم، دچار خسران‌هایی خواهیم شد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در قم، موضوع بدحجابی است که وضعیت نامناسبی دارد و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید پاسخگوی وضع موجود باشند.

بررسی شرح وظایف دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب از دیگر برنامه‌های مجمع عمومی نمایندگان طلاب بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha