پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وبینار شهید حاج قاسم سلیمان

حوزه/ دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری، وبینار بین‌المللی "شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی" را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری، وبینار بین‌المللی "شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی" را برگزار می‌کند.

بر پایه این گزارش: این نشست با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور اندیشمندان و علمای جهان اسلام برگزار می‌شود.

گفتنی است: شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت از لبنان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز بین‌الملل حوزه‌های علمیه، شیخ محمود عکام مفتی حلب از سوریه، شیخ زهیر جعید رئیس جبهه عمل مقامت از لبنان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی جانشین نماینده ولی فقیه در هند، سیدعبدالقادر الآلوسی رئیس مجلس علما رباط محمدی از عراق، دکتر محسن لبیب نویسنده و استاد دانشگاه از اندونزی و شیخ جواد اسلامی کارشناس ارشد سیاسی استراتژیک از ترکیه، در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است: وبینار "شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی" از شبکه عبرات به صورت زنده نیز پخش می‌شود.

وبینار "شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی" برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha