دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ کاروان اهالی بهشت(روز پنجم) تشییع شهدای گمنام در استان اصفهان

فرودگاه بین المللی بوشهر امروز میزبان پیکر مطهر و گلگون کفن ۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فرودگاه بین‌المللی بوشهر صبح امروز میزبان پیکر مطهر و گلگون کفن ۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور استاندار، مدیران و اقشار مختلف مردم، مورد استقبال باشکوه قرار گرفتند.

سه شهید گمنام در عملیات بدر در شرق دجله و یکی از این شهدا هم در عملیات کربلای ۵ به مقام شامخ شهادت رسیدند.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در آئین استقبال از چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروزه آثار زنده بودن شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی درک می‌کنیم.

استاندار بوشهر افزود: شهدا زنده هستند و با خدا معامله کردند و خداوند اجر آنان را با زنده بودن نام و یادشان داد و امروزه آثار زنده بودن شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی درک می‌کنیم.

وی ادامه داد: امنیت کشور و آرامش مردم مدیون خون‌هایی است که در راه خدا تقدیم انقلاب شده و امروز مردم استان بوشهر افتخار میزبانی از ۴ شهید گمنام را دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده آئین رسمی تشییع این ۴ شهید گمنام روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار و پیکر دو شهید برای تدفین به شیرینو در عسلویه و پیکر دو شهید دیگر هم به تنگ ارم در دشتستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha