یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

نماینده ولی فقیه در گیلان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در سفرهای زیارتی تاکید کرد و گفت: سلامت زوّار ایرانی در سفرهای زیارتی از اولویت جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار مدیر و کارگزاران حج و زیارت استان گیلان، اظهار کرد: برقراری روابط با کشورهای زیارتی و سرزمین وحی جزو برنامه‌های انقلاب اسلامی است.

وی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در شیوع بیماری کرونا با نظارت دستگاه‌های متولی اشاره کرد و افزود: سلامت زوار ایرانی در سفرهای زیارتی از اولویت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم گیلان به عتبات عالیات علاقمند هستند، تصریح کرد: زائران گیلان در سفر نجیب، مؤدب، منظم و منسجم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، راه اندازی کاروان‌های زیارتی را سبب ارتقای مبادلات فرهنگی و حتی اقتصادی دانست و بیان کرد: روابط بین ملت‌ها موجب افزایش مبادلات بخش خصوصی می‌شود.

اعزام زائران عتبات تنها از طریق هوایی انجام می‌شود

مدیر حج و زیارت گیلان نیز در دیدار مذکور از اعزام زائران عتبات عالیات از ایران به صورت هوایی خبر داد و گفت: امسال سفرهای عتبات عالیات طبق سیاست‌ها و مقررات سازمان حج و زیارت به صورت استانی اقدام می‌شود.

حسن فعال، به اعزام دو کاروان زائران به عتبات عالیات تاکنون از گیلان اشاره کرد و افزود: زائران مدت سه روز در نجف، سه روز در کربلا و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha