دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی اعتراضی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کشمیر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی گفت: بمباران وحشیانه اسرائیل هزاران کیلومتر مربع از فلسطین را به ویرانه تبدیل کرده است و فریاد کودکان و زنان بی گناه کل منطقه را سوگوار کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت انجمن شرعی شیعیان جامو کشمیر هند راهپیمایی اعتراضی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کشمیر در حمایت از فلسطین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو کشمیر در این مراسم ضمن تبیین وضعیت کنونی غزه، اظهار داشت: بمباران وحشیانه اسرائیل هزاران کیلومتر مربع از این منطقه را به ویرانه تبدیل کرده است. فریاد کودکان و زنان بی گناه کل منطقه را سوگوار کرده است.

وی تأکید کرد: سربازان اسرائیلی انسانیت را مسخره می کنند. ورود ناگهانی به خانه ها و کشتن فلسطینی های بی گناه عادی است. بیمارستان ها پر از مجروحان است و کسی نیست از آنها مراقبت کند. میلیون‌ها نفر در شرایط سختی زندگی می کنند که حتی نمی توان آن را تخمین زد.

وی در ادامه تصریح کرد: حمله به فلسطین چیز جدیدی نیست، سال هاست که این ظلم به فلسطین ادامه دارد.

در ادامه از مسجد جامع آصفی تا میدان اصلی بودگام راهپیمایی اعتراضی برگزار شد که هزاران نفر در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی به سمت میدان اصلی بودگام حرکت کردند.

سید منتظر مهدی موسوی وکیل دادگستری در این راهپیمایی گفت: اوضاع غزه آنقدر متشنج است که مردم در دفاع از حقوق خود خانه ها را از دست داده اند. در اثر بمباران و گلوله باران، هزاران ساختمان از بین رفته و به ویرانه تبدیل شده اند. کودکان و زنان از صدای بمباران وحشت کرده اند.

وی افزود: ما نیز مانند سایر کشورها این اقدامات وحشیانه را به شدت محکوم می کنیم و برای سلامتی مردم فلسطین دعا می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha