دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ در پی حادثه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون فارس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، در پی حمله تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون فارس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم"حضرت امام خمینی(ره)

در پی حمله ی ددمنشانه ی تروریسم جهانی به زائران سفیر صلح و دوستی، مهر و آزادی، مقاومت و پایداری سردار رشید اسلام و جبهه ی مقاومت حاج قاسم سلیمانی جمعی از هموطنان عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این نشانه ی زبونی ، کوچکی و استیصال دشمنان است که حتی از زوار یک سرباز اسلام هم ترس دارند و به فرموده امام راحل وبت شکن تاریخ "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود".

جامعه بسیجی روحانیون و طلاب استان فارس ضمن محکومیت این جنایت صهیونیستی به تمامی جهانخواران و ایادی آنان اعلام می دارد تا آخرین قطره ی خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) عهد و پیمان می بندیم که دست همه ی دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه می کنیم.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha