یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار ساجدی نیا

حوزه/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر ضرورت گسترش فعالیت های خبرگزاری حوزه تاکید کرد و گفت: با توجه به کارکرد مناسب این رسانه، باید خدمات خود را گسترش داده تا غیر حوزویان نیز از محتوای آن بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار ساجدی نیا در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در مصلی تهران، با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه، با فراید اطلاع رسانی در حوزه آشنا شد.

وی در این بازید با ابراز رضایت از فعالیت رسانه ای حوزه، گفت: خوشبختانه خبرگزاری حوزه توانسته جایگاه مناسبی در فضای رسانه ای کشور کسب کند و مقبولیت خوبی نیز در میان حوزویان دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین بر ضرورت گسترش فعالیت های رسانه رسمی حوزه تاکید کرد و افزود: با توجه به کارکرد مناسب و ارائه مطالب مفید دینی این رسانه، باید خدمات خود را گسترش داده تا غیر حوزویان نیز از محتوای آن بهره ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین مولایی، مدیرعامل خبرگزاری حوزه نیز در جریان این بازدید، توضیحاتی را درباره روند تولید اخبار در حوزه بیان کرد.

خاطرنشان می شود، غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بیستم مطبوعات و خبرگزاری ها، در سالن اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران، نبش راهروی 22 واقع شده و پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha