یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله جزایری

حوزه/ در دیدار اعضای ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی با آیت الله موسوی جزایری، بر لزوم آشنا سازی طلاب با آرمان ها و سیره شهدای روحانی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، عصر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی، خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره شد و خطاب به دست اندرکاران آن، اظهار داشت: تلاش کنید با انجام فعالیت های تبلیغی در سطح شهر، جوانان و نوجوانان را برای حضور در این یادواره دعوت کنید؛ چرا که حضور آنها در یادواره شهدای روحانی، هم سبب آشنایی با آرمان های شهدا شده و هم نقش ویژه ای در گرایش به روحانیت دارد.

وی، بر لزوم همکاری همه نهادها و دستگاه ها برای همکاری در اجرای این برنامه شد و گفت: از آنجایی که این یادواره در راستای نشر مبانی و معارف دینی برگزار می شود، لازم است همه دستگاه ها و امکانات برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن بسیج شود.

بیرگانی، فرماندار اهواز نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه کلیه وظایف محول شده به ستاد پشتیبانی تا امروز انجام شده و انتظار می رود با تبلیغات گسترده ای که در سطح شهر در حال انجام است، جمعیت قابل توجهی در نخستین یادواره شهدای روحانی اهواز حاضر شوند.

حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و دبیر برگزاری نخستین یادواره شهدای روحانی در حاشیه این دیدار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، با دعوت از طلاب و روحانیون برای شرکت در این مراسم معنوی، ابرازداشت: به پاس مجاهدت های  شهدای روحانی، طلاب و روحانیون باید حضور ویژه ای در مراسم داشته باشند تا إنشاءالله هم از فضای معنوی آن بهره مند شده و هم تجدید میثاقی با آرمان های شهدا داشته باشند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این یادواره، گفت: یادواره شهدای روحانی اهواز، هفتم اسفندماه سال جاری در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، دادستان کل کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha