دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین دشمنان نمی توانند به کشور آسیب وارد کنند تصریح کردند:تا هنگامی که با همدلی و همزبانی در مسیر ولایت استوار باشیم، دشمنان جرات ضربه زدن به نظام را نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی،امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان قرارگاه مهندسی و پدافند غیر عامل خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشتند:خداوند همه انسان ها را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد تا انسان های صادق از دروغگو شناسایی شوند.

معظم له با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه گاهی سختی های دنیا آزمون الهی هستند تصریح کردند:بیماری ها، گرفتاری ها، سختی ها و مشکلاتی که در زندگی وجود دارد گاهی ناشی از آزمون الهی است که باید سعی کنیم به خوبی از پس این امتحانات الهی بربیاییم.

ایشان با بیان اینکه امام حسین (ع) از آزمون الهی سربلند بیرون آمدندگفتند:حضرت سید الشهدا(ع)درمقابل سختی ها و از دست دادن عزیزانش گلایه و شکایتی به درگاه خدا نکردند و در گودی قتلگاه نیز رضایت خود را منوط به رضایت خدا دانستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به راهپیمایی 20میلیونی اربعین حسینی(ع) اظهار داشتند: امام حسین (ع) در راه خداوند از خود گذشتند و به همین دلیل امروز خدا به ایشان عظمتی کم نظیر داده است.

معظم له افزودند:خداوند امام حسین (ع) را نیز مورد امتحان قرار داده است، آیا ما فکر می کنیم از این امر مستثناء خواهیم بود؟

ایشان با اشاره به عزت روز افزون سید الشهداء (ع) در دنیا اظهار داشتند:یزید روزی گمان می کرد که پیروز میدان شده است در حالی که امروز امام حسین(ع) در دنیا عظمتی بی نظیر دارد و هر روز نیز بر عظمت حضرت افزوده می شود.

*ایران، خانه امام زمان(عج)

 استاد خارج فقه حوزه علمیه قم در ادامه بر لزوم حرکت در مسیر ولایت و خدمت به امام زمان (عج) گفتند: ایران را خانه امام زمان (عج) بدانیم و در این راه با تمام قدرت و توان خدمت کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین دشمنان نمی توانند به کشور آسیب وارد کنند تصریح کردند:تا هنگامی که با همدلی و همزبانی در مسیر ولایت استوار باشیم، دشمنان جرات ضربه زدن به نظام را نخواهند داشت.

ایشان در پایان با اشاره به خوی گربه صفتی استکبار اظهار داشتند: دشمنان، زمانی به ما آسیب وارد خواهند کرد که از گرمی همدلی و همزبانی ما کاسته شده باشد.

 

انتهای پیام 313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha