دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در جمکران مردم خود جوش حضور پیدا می‌کنند و استقبال مردم روزبه روز از این مسجد در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار معاون و جمعی از مدیران فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به این که دین مبین اسلام تاکید زیادی بر اجتماع مسلمانان دارد، اظهار کردند: تاکید اسلام بر جماعت به واسطه این است که مردم دور هم جمع شوند تا مطالب و آموزه‌های اسلامی به آنان منتقل شود و خدای متعال این نعمت را برای شما در جمکران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: توجه و اقبال مردم به مسجد مقدس جمکران نعمتی بزرگ است، چرا که جمع کردن چنین اجتماع عظیمی نیازمند تبلیغات فراوان و تلاش‌های زیاد است، ولی در جمکران مردم خود جوش حضور پیدا می‌کنند و استقبال مردم روزبه روز از جمکران در حال افزایش است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه این فرصت، فرصت بزرگی است که باید حفظ شود، ابراز کردند: ما باید از این فرصت و از این اجتماع برای تعظیم شعائر الهی استفاده کنیم. باید در مسجد جمکران حلقه‌های صالحین برگزار شود و به سوالات مردم با استفاده از کارشناسان خوش برخورد، مجرب، خوش اخلاق و متخصص پاسخ گفته شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تذکر مردم به ایام الله در مسجد مقدس جمکران را یکی از مهمترین رسالت‌های آن دانستند و افزودند: یکی از ایام الله ماه مبارک رمضان است و مردم باید درباره این ماه و فواید روزه‌داری روشن شوند. روزه دار باید بداند روزه فقط امساک تنها نیست، عمده روزه جو معنوی است تا ما به یاد خداوند بیافتیم تا در مرحله اطاعت الله قرار گیریم.

ایشان  در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات فرهنگی صورت گرفته خواستار افزایش و کیفیت بخشی بیشتر خدمات به زائرین شدند و خاطرنشان کردند: باید شئونات ایام الله در مسجد مقدس جمکران برای مردم تبیین شود.  رونق جمکران روز به روز بیشتر خواهد شد و ما برای خدمتگزاران این مکان مقدس دعاگو خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha