دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ عمل شایسته جنابعالی در کشور اردن و رعایت ظرایف احکام دینی در پرهیز از استماع صوت شما توسط نامحرم موجب خوشحالی اینجانب گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی از کار شایسته خانم هاجر مهر علیان در مسابقات قرآنی  کشور اردن تقدیر کردند که پیام معظم له بدین شرح است:

قال الله تعالی « الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا وابشروا بالجنة التی کنتم توعدون»

سرکار خانم هاجر مهر علیان زید عزها

سلام علیکم

عمل شایسته جنابعالی در کشور اردن و رعایت ظرایف احکام دینی  در پرهیز از استماع صوت شما توسط نامحرم موجب خوشحالی اینجانب گردید.

در دنیای امروزی که بسیاری از زنان و بانوان مسلمان متأسفانه حتی از رعایت برخی کلیات و اولیات احکام دینی هم پرهیز دارند و بعضا حتی رعایت کنندگان آن را هم به تمسخر می گیرند ،نوع عمل شما در کشوری با جمعیت اکثرا اهل سنت موجب امیدواری  می باشد  و یقینا مؤید من عند الله می باشد.

شکی نیست که عمل شما در آسمانها موجب تشویق ملائکه می باشد چرا که قرآن می فرماید : والعمل الصالح یرفعه» و عمل شما در نزد باریتعالی ذخیره خواهد شد و در قیامت به بهترین وجه پاداش داده خواهد شد و نباید انتظار تشویق از افراد دنیایی و یا انسانهایی که به بهانه مصلحت اندیشیهای زمانه به این نوع کارها بی توجهی می کنند داشته باشید .

والعاقبة لاهل التقوی و الیقین

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha