پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 357414
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
فضای مجازی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اهمیت استفاده از امکانات نوین در تبلیغ دین گفت: امروز مبلیغان باید از فضای مجازی برای تبلیغ دین بهره برده و شبهاتی که در این فضا منتشر می شود ،را پاسخ داده و مانع نتشار آن گردند.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، با تاکید بر اهمیت فضای مجازی  گفت: یکی از راهکار های مقابله با فعالیت هایی که در فضای مجازی علیه مناسبت های مذهبی صورت می گیرد این است که در همان فضای مجازی به آنها پاسخ داده شود.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت های فضای مجازی پیش گام است افزود:از جمله فعالیت های سازمان تبلیغات در این زمینه راه اندازی موسسه تبیان است.

وی گفت: گام بعدی برگزاری کار گاه های آموزشی برای اقشار تاثیر گذار خصوصا مداحان و گردانندگان هیات مذهبی است.

وی با اشاره به نقش روحانیت در شبکه تبلیغی بیان داشت:روحانیت وظیفه دارند در همه مناسبت ها به مردم آگاهی های لازم را ارائه و شبهاتی را که احیانا بوجود می آید ، پاسخ دهند.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد ، برگزاری گفتمان هایی برای قشر دانشجو و دانش آموز را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات برشمرد و تصریح کرد :سازمان تبلیغات آمادگی دارد که در هر کجا نیاز باشد گفتمان هایی برگزار کرده و با اساتید مجرب شبهات را پاسخ گفته و روشنگری نمایند.

وی با اشاره به اینکه دشمن شدیدا در جنگ نرم مشغول به فعالیت است بیان داشت:نیرو های متدین و مذهبی می توانند با تشکیل گروه ها و برنامه هایی در شبکه های اجتماعی علیه هجمه دشمن مبارزه کنند .

این پژوهشگر دینی ، در پایان با تاکید بر نقش  موثر هنر در انتقال مسائل از اصحاب هنر در کشور خواست  تا از  زبان هنر در عرصه فضای مجازی به خوبی استفاده کرده و از اثرات مثبت آن بهره بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha