شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ عبدالناصر جبری

حوزه/ شیخ جبری گفت: برای حاکمان عربستان که خود را خادمان حرمین می دانند مایه ننگ است که سردمدار جنگ و خونریزی در کشورهای عربی و اسلامی باشند و ما در اینجا اعلام می کنیم که حامی مقاومتی هستیم که با صهیونیست ها و هم پیمانان آنها مبارزه می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»گروهی به نمایندگی از تجمع ها و هیئت های سکولار لبنان در دیدار با شیخ عبدالناصر جبری دبیرکل جنبش الامة لبنان، اعدام شیخ نمر به دست آل سعود را محکوم کردند.

شیخ جبری در این دیدار گفت: این نشست برای دخالت در امور کشورهای دیگر نیست، بلکه برای حمایت از آزادی بیان است که ما به آن ایمان داریم و بر این باوریم که پرچم آزادی بیان باید همیشه برافراشته باشد.

وی افزود: کشته شدن انسان ها به دست حاکمان ظالم و ستمگر جایز نیست و ما به عربستان می گوییم که این جایگاه کنونی برای شما شایسته نیست و لازم است هرچه زودتر تجاوز به یمن را متوقف کنید.

دبیرکل جنبش الامة ادامه داد: ما همچنین لازم است به عربستان بگوییم علاوه بر یمن باید دست از جنگ و خونریزی در سایر کشور ها همچون لیبی، سوریه، عراق، یمن و حتی فلسطین بردارد.

وی خاطر نشان کرد: برای حاکمان عربستان که خود را خادمان حرمین می دانند مایه ننگ است که سردمدار جنگ و خونریزی در کشورهای عربی و اسلامی باشند و ما در اینجا اعلام می کنیم که حامی مقاومتی هستیم که با صهیونیست ها و هم پیمانان آنها مبارزه می کند.

شیخ جبری در پایان به عربستان و برخی کشورهای منطقه در مورد لغزیدن به پرتگاه طایفی و مذهبی هشدار داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha