یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نعمت اللهی

حجت الاسلام نعمت اللهی گفت: بخشی از اقتصاد مقاومتی در شیوه مصرف و فرهنگ استفاده از دارایی های موجود بوده و امروز روحانیون باید فرهنگ استفاده صحیح از منابع موجود را بین مردم و مسئولان به خوبی مطرح نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی در دیداربا جمعی از طلاب حوزه علمیه قزوین که  دراداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره و گفت:  باید بین ادبیات اقتصاد مقاومتی و ادبیات اقتصاد سرمایه داری تفاوت قائل شویم و درتولید ثروت، ارزش پول ملی و افزایش قدرت خرید روی پای خود بایستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین نقش اثرگذار روحانیون در تبیین مسئله اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی را مورد تاکید قرارداد و اظهارکرد:  بخشی از اقتصاد مقاومتی در شیوه مصرف و فرهنگ استفاده از دارایی های موجود بوده و امروز  روحانیون باید فرهنگ استفاده صحیح از منابع موجود را بین مردم و مسئولان به خوبی مطرح نمایند.

حجت الاسلام نعمت اللهی تجمل گرایی را یکی از موانع پیشرفت  توسعه اقتصاد مقاومتی در جامعه دانست و بیان داشت: یکی دیگر از موانع بزرگ در اقتصاد مقاومتی تجمل ‌گرایی است که  اگر در جامعه رسوخ کند اقتصاد جامعه را از بین خواهد برد.

  حجت الاسلام نعمت اللهی، فرهنگ صحیح  اقتصاد مقاومتی درجامعه را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مسئله فرهنگ سازی و تبیین درست اقتصاد مقاومتی برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که  این وظیفه بر عهده  دانشگاهیان و حوزویان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha