سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دکتر میرباقری در جمع مدیر و مسئولان حوزه‌‌ خواهران

حوزه/ معاون سیمای صدا و سیما، حوزه‌‌های علمیه خواهران را شجره طیبه دانست و بر بهره‌گیری از این ظرفیت در رسانه ملی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر میرباقری، معاون سیمای صدا و سیما در نشست با مدیر و مسئولان حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران کشور برگزار شد، از حوزه‌‌های علمیه خواهران به عنوان شجره طیبه یاد کرد.

وی گفت: مسلماً آثار حوزه‌‌های علمیه خواهران به سراسر جهان اسلام و سایر کشورها سرازیر خواهد شد، گفت: این تلاش ها برای ایجاد شجره طیبه حوزه‌‌های علمیه خواهران مرهون اساتید برجسته و همچنین مدیریت عالی است.

میرباقری همچنین بر استفاده از ظرفیت عظیم حوزه‌‌های علمیه خواهران تأکید کرد و یادآور شد: بنده با دو لحاظ نسبت به این سرمایه ارزشمند توجه کرده و در برنامه‌ریزی استفاده مؤثر خواهم کرد.

معاون سیمای صدا و سیما خاطرنشان کرد: از ظرفیت حوزه‌‌های علمیه خواهران می‌توان نخست در مسائل، مشکلات و آسیب‌های که جمهوری اسلامی ‌با آن مواجه است و دوم در رسانه ملی و سازمان صدا و سیما به ویژه تلویزیون استفاده کرد.

وی اضافه کرد: البته بنده با ظرفیت حوزه‌‌های علمیه خواهران آشنایی کامل نداشتم، ولی امروز به صورت کامل با آن آشنا شدم که می‌شود برای آن‌ها برنامه ریزی کرده و از آن استفاده نمود.

میرباقری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha