یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 393673
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
بانوان طلبه

حوزه/ با توجه به این که نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند؛ لذاحضور خوهران طلبه در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم سیده زهرا پیشنمازی مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) ساری بیان کرد: این مدرسه اردوی فرهنگی طلیعه حضور را با حضور مسئولین مدرسه و اساتید و با مشارکت طلاب جدید الورود، به منظور آشنایی پذیرفته شدگان حوزه خواهران با اهداف، برنامه ها و آیین نامه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و در یکی از روستاهای شهرستان میاندرود ساری برگزار نمود.

وی با اشاره به اهمیت تحصیل در حوزه به خصوص حوزه علمیه خواهران، تصریح کرد: با توجه به این که نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند؛ لذاحضور خوهران طلبه در جامعه بسیار مهم و ضروری است

مدیر مدرسه حضرت نرجس(س) اعلام کرد: در این اردو هر یک از معاونین به تشریح برنامه ها و آیین نامه های معاونت مربوطه پرداختند تا طلاب جدیدالورود، شناخت اجمالی از قوانین و مقرارت و ضوابط مدارس علمیه به دست آورند.

وی خاطر نشان کرد: در این اردو، بسته های فرهنگی شامل بروشور(عهدطلبگی)، کتاب(زندگی همسران شهدا) و مجموعه ای از احادیث و سخنان بزرگان و ... در این اردو به طلاب تقدیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha