شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فضای مجازی

حوزه / با توجه به آمار بالای حضور مردم به خصوص جوانان کشور در فضای مجازی و از سویی تهاجم فرهنگی دشمن، دیگر طلاب نباید منتظر دستور کسی باشند و باید برای مقابله با دشمن دست به کار شده و حضور فعال در تمام عرصه های تبلیغی به خصوص فضای مجازی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، استاد حوزه مازندران در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 96-95 مدرسه علمیه الزهراء (س) ساری، ضمن بیان تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور فعال طلاب در فضاهای مجازی گفت: امروزه فضاهای مجازی یکی از ابزارهای طلاب برای تبلیغ دین به شمار می رود.

آقای نادری افزود: با توجه به آمار بالای حضور مردم به خصوص جوانان کشور در فضای مجازی، دیگر طلاب نباید منتظر دستور کسی باشند و باید برای مقابله با دشمن دست به کار شده و حضور فعال در تمام عرصه های تبلیغی به خصوص فضای مجازی داشته باشند.

استاد حوزه مازندران، هنر را یکی از  بهترین وسیله های تبلیغ بر شمرد و اعلام کرد: در حالی که کاربرد هنر در اکثر کشور ها برای گسترش اندیشه هاست، متاسفانه در جامعه ما بیشتر برای تفریح از آن استفاده می شود.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که تمام سرمایه گذاری شبکه های فارسی زبان ماهواره، برای مقابله اسلام است، گفت: باید برای حل  مشکلات فرهنگی جامعه ریشه ایی و  اساسی کار کنیم.

نادری با تاکید بر هدف دار بودن زندگی طلاب اظهار داشت: با توجه به این که علاقه، شناخت، ممارست و مداومت داشتن کلید موفقیت در کارها است: همچنین آینده ما، قدم های امروز و فردای ماست، بنابراین باید از وقت های خود بهترین استفاده را داشته باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha