شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که دفاع از مرزهای عقیدتی جامعه دینی رسالت امروز حوزه های علمیه است، تصریح کرد: دشمن پس از شکست در عرصه های نظامی، تلاش می کند مبانی دینی و ارزشی نظام را تضعیف و خدشه دار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، امروز در جمع مسئولان و کارکنان مدیریت حوزه علمیه مازندران، با اشاره به این که کار در دستگاه امام زمان(عج) از ارزش بالایی برخوردار است، گفت: این فرصت برای هر فردی ایجاد نخواهد شد، به همین دلیل باید قدر این فرصت طلایی را بدانیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مهم ترین وظیفه ما در حوزه خدمت به سربازان حضرت ولیعصر(عج) است، افزود: هر طلبه ای که از مدرسه به مدیریت حوزه مراجعه می کند  همه ما موظف هستیم برای حل مشکل او تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که امام زمان(عج) بیدار بوده و نظاره گر ما است، بیان داشت: امروز همه ما به عنوان خادمان به سربازان امام زمان(عج) باید بیدار و هوشیار بوده و در راستای رسالت مهم خود که همان خدمت به حوزه است گام برداریم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، خدمت به حوزه هاي علميه را خدمت به اهل بيت(ع) خواند و گفت: مسؤوليتي كه بر دوش کارکنان و مدیران حوزه هاي علميه قرار گرفته، خطير، حساس و كليدي است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری بر ضرورت توجه به تکریم طلاب و اساتید تأکید کرد و افزود: نباید خدا ناکرده شاهد رفتاری نامناسب از سوی کارکنان حوزه با ارباب رجوع باشیم  که این در شأن جامعه حوزوی نیست.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت به حوزه علمیه ارزش و ثواب بسیاری بالایی دارد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا خادم به حق این مکتب ارزشمند الهی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود حوزه های علمیه را سنگر دفاع از دین و ارزش های اسلامی دانست و گفت: حوزه و حوزویان همواره در دفاع از دین و حراست از گفتمان انقلاب  صحنه گردان بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که دشمن از رشد و رونق روافزون حوزه های علمیه هراسان است، افزود: تضعیف جایگاه حوزه های علمیه و کمرنگ کردن نقش حوزویان در جامعه دینی از جمله اهداف شوم دشمنان اسلام ناب است.

مدیر حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: یکی از بالاترین افتخارات ما خدمت به طلاب است و کسانی در این مسیر خدمت می کنند از کم ترین بهره های مادی برخوردار بوده، اما بیش ترین خدمات را ارائه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که حوزه های علمیه همواره در مسیر ترویج ارزش های دینی گام برداشته اند، گفت: امروز نیز توقع از حوزه های علمیه در تقویت تفکر انقلابی در جامعه بسیار زیاد است.

وی با تأکید بر این که دفاع از مرزهای عقیدتی جامعه دینی رسالت امروز حوزه های علمیه است، تصریح کرد: دشمن پس از شکست در عرصه های نظامی امروز تلاش می کند مبانی دینی و ارزشی نظام را تضعیف و خدشه دار کند.

مدیر حوزه علمیه مازندران یادآور شد: حوزویان باید همانند گذشته با هوشیاری و بصیرت و توجه به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب پیشگام باشند. ۳۱۳/۲۶

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha