دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه آثار هنری کانادا، نمایشگر قدرتمندی زنان مسلمان

حوزه/ نمایشگاه هنری با عنوان «زنان: رزمندگان گمنام» در استودیوی هنرهای تجسمی وایت در میسیساگا، قصد نشان دادن قدرت بودن زنان به عنوان یکی از جنبه‌های مهم اسلام را دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از mississauga.com، دو بانوی هنرمند مسلمان در شهر میسیساگا در ایالت انتاریوی کانادا، با به نمایش گذاشتن آثار هنریشان قصد در نشان دادن قدرت زنان در جوامع مسلمان را دارند. نمایشگاه هنری عظما بلال و خاله مظهر، با عنوان «زنان: رزمندگان گمنام» در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در استودیوی هنرهای تجسمی وایت در میسیساگا برگزار می‌شود.

بلال و مظهر، هر دو هنرمند شرکت کرده در این نمایشگاه پیش از این آثارشان را در جشنواره «مسلم فست» به نمایش گذاشته و جوایز مردم و هیات داوری را به خود اختصاص داده‌اند.

در نمایشگاه کنونی بیش از 25 اثر هنری به نمایش گذاشته می‌شود که شامل خوشنویسی معاصر، نقاشی و آثار متنوع هنری دیگر می‌باشند.

بلال می‌گوید: ما قصد داریم از طریق آثارمان نشان دهیم که هیچ ظلم و ستم و استبدادی در اسلام علیه زنان وجود ندارد و قدرتمند بودن زنان یکی از جنبه‌های مهم اسلام محسوب می‌شود.

این نشست همچنین فرصتی برای ایجاد رابطه میان مردم اجتماع با پیشینه‌ها و اعتقادات مذهبی متفاوت فراهم خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha