دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فوتبال غنا و مصر

حوزه/ مربی اسرائیلی، تیم فوتبال غنا را هدایت می کند که تماشاگران مصری در اعتراض به این مربی به صورت یک پارچه، پرچم کشور فلسطین را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، در بازی فوتبال بین تیم ملی مصر با تیم ملی غنا، که یک مربی اسرائیلی تندرو راست گرا به نام افرام جرانت آن را هدایت می کند تماشاگران مصری در اعتراض به این مربی به صورت یک پارچه پرچم کشور فلسطین را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند.

این اقدام تماشاگران بعد از آن بود که یک کمپین مردمی از چند روز قبل از تماشاگران خواست در این بازی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند؛ این کمپین این اقدام را نشانه محکومیت و قباحت رفتارهای اشغالگران صهیونیست و ظلم و خشونت روزانه شان از قبیل، قتل و بازداشت، تخریب خانه ها و کوچ دادن مردم، بستن راه ها و ممانعت از سفر و بی اعتنایی به پیمان ها و قرار داد های بین المللی دانست.

این پویش مردمی از تمام مردم ورزش دوست مسلمان و عرب و غیر آنها خواست از تمام ابزار ممکن جهت اعتراض به اسرائیل غاصب استفاده کنند.

لازم به ذکر است این بازی ها جزء بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه می باشد؛ کشور غنا به دلیل رفتار یکی از بازیکنانش که پرچم اسرائیل را  بعد از پیروزی شان برابر کشور چک بلند کرده بود و تکان داده بود رسما عذر خواهی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha