دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کاملی فر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا حماسه ۹ دی را رفراندومی برای حمایت از نظام دانست و گفت: ۹ دی نشان داد پیوند مردم با ولایت مستحکم تر و غیر قابل گسست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز پیش از خطبه های نماز جمعه مرند با اشاره به اینکه ۹ دی حماسه بصیرت بود، ابراز داشت: حماسه ۹ دی یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و تا ابد این حماسه ماندگار ثبت می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان شرایط حساس امروز کشور افزود: جریان فتنه و ساکتین فتنه معتقدند اصلا توطئه و فتنه ای در کار نبود و تنها بی اخلاقی مناظره ای در ایام انتخابات بود و برخی تلاش می کنند حوادث فتنه گون امروز را خودمحورانه و لجبازانه پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فته گران بازتولید فتنه است، گفت: برخی نمایندگان مجلس به جای اینکه عوامل فتنه را وادار به اظهار پشیمانی و توبه کنند درصدد حذف فتنه و حمایت از سران فتنه هستند. مساله فتنه مساله براندازی و سرنگونی نظام بود نه کدورت که برخی امروز مطرح می کنند.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه  داد: دشمن معتقد است با حمله نظامی مستقیم نظام جمهوری اسلامی ایران تضعیف نمی شود، بلکه براندازی نظام های سیاسی از بستر انتخابات پیگیری می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به همراهی سلطنت طلبان و استکبار با فتنه گران عنوان کرد: فتنه گران با ادعای تقلب در انتخابات تلاش می کردند ابطال انتخابات را محقق کنند تا مردم را دچار تردید کنند.

وی، اردوکشی های خیابانی به هر شکلی را از برنامه های فتنه گران دانست و تصریح کرد: هنوز انتخابات تمام نشده بود که خود را پیروز قطعی انتخابات اعلام می کنند کجای دنیا چنین اتفاقی افتاده است.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: شرکت ۸۵ درصدی واجدین شرایط در انتخابات ۸۸ یک رکورد شکنی و زلزله سیاسی در اردوگاه دشمن بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه حماسه ۹ دی را رفراندومی برای حمایت از نظام دانست و گفت: دشمن تصور می کرد حرکت های بعد از انتخابات مردم را نسبت به اصل نظام دچار تردید می کند اما مردم نشان دادند با وجود اختلاف سلیقه در ایام انتخابات در حمایت از انقلاب و ولایت هیچ اختلافی ندارند.

وی افزود: ۹ دی نشان داد پیوند مردم با ولایت مستحکم تر و غیر قابل گسست است و مردم بیدار و با بصیرت ایران، به نقش تاثیرگذار ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی آگاه هستند.

حجت الاسلام کاملی فر همچنین با انتقاد از بست نشینی برخی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خاطرنشان کرد: برخی خیال می کنند اگر رفتارهای قانون شکن انجام دهند مردم از آن ها حمایت می کنند اما مردم افرادی را که در برابر نظر رهبری، خود را صاحب تشخیص بدانند فتنه گر می دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha