دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مولانا کلب جواد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی تکیه گاه مستضعفان در برابر ستمگران بودند، دشمنان حتی از نام سردار سلیمانی وحشت داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مراسم یادبودی به مناسبت دومین سالگرد شهدای مقاومت و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حسینیه غفران مآب لکهنو هند برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر کل مجلس علمای هند در این مراسم اظهار داشت: تاریخ هرگز خدمات و ایثارهای شهید قاسم سلیمانی را فراموش نخواهد کرد. آن طوری که وی به اسلام خدمت کرد کسی دیگر نمی‌تواند چنین خدماتی انجام دهد. وی ریشه‌های سازمان تروریستی داعش را ریشه کن کرد و برای حفظ عتبات مقدسات همیشه آماده بود.

حجت‌الاسلام کلب جواد نقوی گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی تکیه گاه مستضعفان در برابر ستمگران بودند، دشمنان حتی از نام سردار سلیمانی وحشت داشتند. نحوه شهادت آنان توسط نظامیان آمریکایی در یک حمله ناجوانمردانه ثابت می‌کند که دشمن نمی‌تواند در نبرد رو در رو با مسلمانان بجنگد.

وی در پایان گفت: شهید قاسم سلیمانی از ارادتمندان و پیروان واقعی امامان بوده است و تمام زندگی خود را وقف اسلام کرد. بعد از شهادتش همه دنیا با بحران‌های مختلف روبرو شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha