جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اختتامیه جشنواره طراوت

حوزه/ فرمانده سپاه استان سمنان در آیین اختتامیه جشنواره طراوت گفت: نیاز جامعه امروز گفتمان سازی در حوزه حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی طراوت با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره طراوت فرصت مهمی است تا اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه مورد بررسی قرار گیرد و در این خصوص اقدامات و تلاش‌های خودجوش گروه‌های مردمی در سراسر کشور و به ویژه در استان سمنان آثار و برکات زیادی داشته است‌.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اهداف دشمنان در شرایط جنگ نرم امروز تصریح کرد: دشمن این را درک کرده است که هویت جامعه اسلامی بر مبنای خانواده است و بر این اساس است که دشمنان تمرکز اصلی خود را در جنگ نرم بر از بین بردن این بنیان اجتماعی گذاشته است.

وی افزود: وقتی خانواده‌ای مستحکم شود جامعه ارزشمندی را خواهیم داشت و در این کارزار فرهنگی، حجاب و عفاف یک موضوع زیر بنایی در جامعه است و در صورتی که به آن توجه نشود آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر جامعه خواهد شد و امروز در غرب شاهد آن هستیم که با نگاه تحقیرآمیز به زنان در حوزه خانواده دچار چالش جدی هستند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha