جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاجی زاده

حوزه/ سردار حاجی زاده: قحطی‌ای که انگلیسی‌ها بر کشور ایران تحمیل کردند باعث شد، جمعیت ایران از ۲۰ میلیون نفر به ۱۲ میلیون کاهش یابد؛ چرا ما برای خون بهای این چند میلیون نفر ایرانی که در اثر قحطی کشته شدند مطالبه جدی و بین المللی نداریم!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، امروز در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در قم برگزار شد، گفت: ما اگر مقداری به گذشته برگردیم و حتی یک نگاه سطحی کنیم می‌بینیم که در طی دو قرن گذشته و تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا چه حد در حق ملت ایران ظلم شده است.

وی افزود: در جنگ جهانی اول، قحطی که انگلیسی‌ها بر کشور ایران تحمیل کردند باعث شد، جمعیت ایران از ۲۰ میلیون نفر به ۱۲ میلیون کاهش یابد؛ چرا ما برای خون بهای این چند میلیون نفر ایرانی که در اثر قحطی کشته شدند مطالبه جدی و بین المللی نداریم!

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خاطرنشان کرد: کشورهای دارای قدرت همه با هم در جنگ تحمیلی در مقابل ایران اسلامی ایستادند.

وی توان نظامی ایران در حال حاضر را در سطح بالایی اعلام کرد و گفت: اگر امروز صدامی بود و با سلاح‌های بروز به جنگ با ایران بر می خاست هشت سال جنگ نداشتیم و در عرض هشت روز جنگ را پیروز می‌شدیم.

سردار حاجی زاده، تصریح کرد: اعتبار مالی نیروهای مسلح در این سال‌ها چندانی نبوده است و بودجه نیروهای نظامی برخی از کشورهای منطقه چندین برابر نیروهای نظامی ایران می‌باشد.

وی با اشاره به برخی اعترافات مسئولین رده بالای ارتش آمریکا، افزود: خیلی از این افراد دقت حمله به پایگاه نظامی عین الاسد را با صراحت اعلام نمودند؛ آنان قدرت بازدارندگی آمریکا را در مقابل تصمیمات نظامی ایران در هم شکسته می‌دانند.

حاجی زاده، بیان داشت: اینها دستاوردهایی می‌باشند که همه تحت مدیریت و فرماندهی مقام معظم رهبری به دست آمده اند. ما آمده ایم به جای اینکه دنباله رو آمریکا باشیم از میانبرهایی استفاده کرده ایم که با استفاده از آنها امروز می‌توانیم در مقابل آن بایستیم.

وی از آزمایش موفق موتور پیشران ماهواره بر در هفته گذشته خبر داد و عنوان داشت: هفته گذشته آزمایش موفقیت آمیز پرتاب موتور پیشران ماهواره بر با سوخت جامد عملیاتی شد؛ بدنه این پیشران غیرفلز بوده و تراس آن متحرک می‌باشد؛ این ویژگی‌ها آنچنان بهره وری بالایی را به دنبال دارد که در جهان فقط ۳ یا ۴ کشور از این تکنولوژی برخوردارند.

سردار حاجی زاده گفت: امروز این امکان برای ما فراهم شده است که از این به بعد با موتورهای ساده و ارزان ماهواره‌های مختلف را در فضا مستقر نمائیم.

وی ادامه داد: در حوزه‌های زمین به زمین، پدافند، زمین به هوا و سایر حوزه‌های مرتبط با نیروی هوا و فضا این حرکت رو به ترقی است؛ زیرا مقام معظم رهبری امر به قوی شدن ایران اسلامی فرموده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، فناوری موشکی را در ایران نهادینه شده برشمرد و خاطرنشان کرد: دیگر این فناوری با ترور و یا هر نقشه دیگری به هیچ عنوان قابل تضعیف و یا زوال نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha