چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی مجد امام جمعه موقت کنگاور

حوزه/ امام جمعه موقت کنگاور گفت: اقدامات انقلابی «شهید نواب صفوی» با وجود استبداد و خفقان رژیم طاغوت، مصداق عقلانیت و «غیرت دینی» در دوران مبارزات بود.

حجت الاسلام سید علی حسینی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با گرامیداشت سالروز شهادت رهبر فداییان اسلام، شهید نواب صفوی و یارانش، گفت: آنچه که رهبر فداییان اسلام را برخلاف سایر نخبگان جامعه، به رغم دیدن ظلم، استبداد و فساد رژیم طاغوت به میدان آورد، همیت و «غیرت دینی» بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شجاعت شهید نواب صفوی همراه با فهم دینی بود، افزود: خوشه چینی معرفتی آن شهید از خرمن بزرگان از علمای نجف، قم و تهران، نتوانست در برابر هجمه‌های جریان ملحد و بی دین آن زمان به نام تجدد بی تفاوت بماند.

حجت الاسلام حسینی مجد اظهار کرد: رهبر فداییان اسلام وقتی دید دشمنان اسلام با حمایت خاندان فاسد پهلوی، امثال کسروی را برای آسیب رساندن به اعتقادات دینی مردم به میدان آورده‌اند، تمام قد با عقلانیت و غیرت دینی با آنها مبارزه کرد.

امام جمعه موقت کنگاور خاطر نشان کرد: به علت جو سازی رسانه‌ای دربار رژیم طاغوت و عدم فهم و تحلیل صحیح قاطبه مردم از حرکت جمعیت فداییان اسلام، آنقدر به آنها گفتند: تروریست که مذهبی‌ها هم رویگردان شدند.

وی در پایان گفت: آنچه که باید قدر آن را در عصر و زمان ما دانست، وجود پر برکت امامین انقلاب چه در مبارزات برای پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران زعامت رهبری حکیم و فرزانه که ناخدای کشتی نظام اسلامی تا عصر ظهور خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha