پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه / معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: اگر حقایق مبارزات ملت ایران علیه استبداد توسط خود ما برای نسل‌های جوان و نوجوان تبیین نشود، تحریف این تاریخ پرافتخار توسط رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در جلسه‌ای با جمعی از مدیران مدارس علمیه استان کردستان اظهار داشت: کسی نمی‌تواند منکر تأثیرات منفی کرونا بر جامعه باشد و در این میان حوزه‌های علمیه و سایر مراکز آموزشی بیشترین آسیب را از این وضعیت دیده‌اند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: خوشبختانه در این مدت با مدیریت متولیان مدارس علمیه استان کردستان شاهد کاهش خسارت‌های این ویروس منحوس بر عملکرد حوزه‌ها بودیم.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در استان کردستان بیان کرد: امسال دهه فجر بسیار متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داریم و دشمنان برای تحریف این ایام برنامه‌های بسیاری دارند، بنابراین می‌طلبد که همه دلسوزان نظام و انقلاب به ویژه حوزه‌های علمیه پای کار باشند.

وی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه به عنوان کانون دینی و علمی کشور نقش بسیار مهمی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برعهده دارند، باید منابر و مجالس و جلسات سخنرانی برای مخاطب اقناع کننده باشد، بنابراین ظرفیت‌های های روحانیون و طلاب در این ایام بهترین استفاده شود.

دریایی با تاکید بر اینکه باید حقایق مبارزات امام خمینی (ره) و ملت ایران علیه نظام ستم شاهی برای نسل‌های جوان بازخوانی شود، گفت: بی گمان اگر حقایق مبارزات ملت ایران علیه استبداد توسط خود ما برای نسل‌های جوان و نوجوان تبیین نشود، تحریف این تاریخ پرافتخار توسط رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان دور از انتظار نیست.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: هر روز از دهه فجر انقلاب اسلامی باید به یک برنامه خاص و تأثیرگذار اختصاص یابد و در مدارس علمیه نیز برای این روزهای بزرگ و ویژه برنامه‌های مورد نظر را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha