پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استانداری

حوزه/ مرتضوی ضمن اشاره به برخی از اقدامات و اولویتهای صورت گرفته از جمله اتخاذ سیاست های راهبردی در راستای بهبود وضعیت معیشت همگانی، نظارت مستمر و رصد پویای بازار گفت: مدیریت ارتباطات اثربخش و تعالی آفرین با رویکرد گسترش دامنه وفاق، مابین سایر مسئولان اداری، اجرایی با ائمه جمعه اولویت ما بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، صبح امروز با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، مرتضوی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در چند ماه اخیر از جمله پیگیری‌های ملی و استانی در موضوع آب، آلودگی هوا، فرونشست زمین و … حضور میدانی در جلسات ملی نظیر شورای عالی آب، دیدار و جلسات متمادی با معاون اول رئیس جمهور، هیأت دولت، دیدار و گفت‌وگو با وزرا، دیدار با اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور مستمر در جلسات و … به توصیف و تحلیل روند پیگیری‌ها پرداخت.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری مجدانه و مصرانه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، ممانعت مجدانه در تعامل سازنده با مسئولان قضائی و … در موضوع مقابله با تعطیلی صنایع و اهتمام به منظور بازگشایی و پویایی کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، اتخاذ سیاست‌های راهبردی در راستای بهبود وضعیت معیشت همگانی، نظارت مستمر و رصد پویای بازار، از جمله برنامه‌های در دست اقدام بوده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اهتمام در پاسخگویی تسهیل گرایانه به منظور رفع مطالبات مردمی، تصریح بر تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوعان در مجموعه‌های استانی، برگزاری سلسله جلسات و نشست‌های راهبردی و اندیشه ورزانه با مسئولان، نخبگان، متخصصان، اندیشمندان، اقشار مختلف مردم و …، و وکلای مردم استان در قوه مقننه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این چند ماه اخیر است.

آیت الله طباطبایی نژاد، نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت پذیرفته، از ارائه گزارش جامع و کامل استاندار و هیأت همراه، بر کار و تلاش مضاعف همه ارکان جامعه به ویژه مدیران جهادی و ساعی استان تصریح نمود و خواستار همگرایی سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها با ائمه جمعه شد.

وی در این نشست همچنین بر پیگیری مجدانه مسائل جاری آب و کشاورزی استان از طرق قانونی و منطبق بر ضوابط جاری بر مبنای اولویت‌های تعریف شده ملی و استانی تاکید و از مسئولان خواست تا رفع مشکلات همگانی جامعه از جمله بهبود وضعیت معیشتی، پویایی بازار کار و اشتغال پایدار و … تمام قد، اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha