جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1003243
۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷
خالقی آذرغربی

حوزه/ صدور کارت شناسایی طلاب و روحانیون جهت حفظ و صیانت از کیان روحانیت و شناسایی طلاب و روحانیون در جامعه از سر گرفته شد.

حجت الاسلام توحید خالقی، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، گفت: صدور کارت شناسایی طلاب و روحانیون از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به موانع و مشکلات پیش آمده در خصوص چاپ و صدور کارت هوشمند طلبگی در دو سال اخیر و لزوم رفع مشکلات و صدور مجدد کارت برای طلاب، با پیگیری‌های مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه از سال ۱۴۰۰ صدور مجدد کارت شناسایی برای طلاب و روحانیون آغاز گردیده است.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در خصوص چگونگی صدور کارت شناسایی، گفت: صدور کارت‌ها از طرف حوزه علمیه قم انجام گرفته و مستلزم تکمیل مدارک شناسایی و احراز هویت در سامانه پیشخوان حوزه می‌باشد.

حجت الاسلام خالقی در پایان تصریح کرد: کارت‌های صادر شده به محل تحصیل طلاب ارسال می‌گردد، بنابراین طلاب می‌توانند از طریق سامانه پیشخوان طی مراحل صدور کارت را مشاهده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یار امام زمان IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 1
    کارت طلاب در قم و خیلی از استانها ماه ها است که توزیع میشه، حوزه آذربایجان را با حوزه های علمیه مقایسه کردن و این طور تیتر زدن درست نیست
    • ابوالفضل IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      1 0
      در متن مقایسه ای صورت نگرفته و ایشون هم گفتن از سال 1400 صدور کارت شروع شده نگفتن الان و 1400 هم از 1 فروردین شروع میشه یکی هم میاد اطلاع رسانی کنه ....
  • اکبر احدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام علیکم ، از چه سال تحصیلی کار شناسایی حوزه اعطا میشه ،، مثلا من دو فرزند دارم که سه سال است در حوزه هستند ولی هنوز کارت بهشون ندادند و حتی سخنی هم به میان نیامده ، امسال پایه دومشان هست ، در مشهد مشغول هستند ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و درباره بیمه هم توضیح بدین از چه سالی بیمه میشوند؟ شکر خدا تاحالا بیمار نشدن که متوجه بشیم چه نوع بیمه ای هستند یا نیستند