چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1003592
۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
همایش فاطمی

حوزه/ همایش «مادران فاطمی» در مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش ملی «مادران فاطمی» همراه با تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه منصوریه شیراز که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم به صورت سالانه در مدرسه علمیه منصوریه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در همایش ملی فاطمی از همسران طلاب، اساتید و مادر شهید حامدی تجلیل به عمل آمد، اضافه کرد: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره فاطمی نیز تجلیل به عمل آمد؛ همایش ملی مادران فاطمی همراه با برگزاری جشنواره بود که در این جشنواره همسران طلاب و اساتید با ارسال آثار در موضوعاتی مانند نقش خانواده مهدوی در تمدن سازی اسلامی، نقش مادران فاطمی در تحکیم نظام خانواده و ویژگی مدیریتی مادران فاطمی، در جشنواره شرکت کردند.

به گفته مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز، برگزاری همایش «حوزه انقلابی و حوزه منتظر» از دیگر برنامه‌های شاخصی است که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار خواهد شد.

مسئول قرارگاه جهادی عمار در پایان عنوان کرد: به مناسبت گرامی داشت مقام حضرت زهرا (ص) از شهادت اول حضرت تا امروز برنامه‌هایی توسط مبلغین قرارگاه عمار و مدرسه علمیه منصوریه از قبیل گردهمایی‌ها، همایش‌ها، جلسات سخنرانی، برپایی موکب و… برگزار گردید که پایان کار این فعالیت‌ها، همایش مادران فاطمی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha