شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزادگان

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از برگزاری کنگره روحانیون آزاده سراسر کشور، اسفند ماه در قزوین خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: رفتار و منش حضرت فاطمه (س) می‌تواند الگویی بارز برای همگان باشد و این بانوی نمونه اسلام همچون شمعی بود که خود را فدای پدر و مادرش می‌کرد که این ویژگی‌ها باید مورد توجه نسل جوان جامعه ما قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز زنان به دنبال شیرینی زندگی هستند، باید آن را در چشمه‌های پر از معنویت عبادت و بندگی بیابند و این مسأله در زندگی فاطمه (س) متجلی شده بود. وی به نقش مهم روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: روحانیون مبارز و متعهد همواره صیانت از اسلام و انقلاب را در دستور کار خود قرار داده و در گوشه و کنار این مرز و بوم و به خصوص در دوران دفاع مقدس با تقویت نیروی نظامی و همچنین فکری و اعتقادی سایر رزمندگان دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: روحانیون با ایمان قلبی و اعتقاد راسخ به خداوند متعال علاوه بر تبلیغ و ترویج دین و برپایی جلسات اخلاق در مناطق عملیاتی، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با پوشیدن لباس رزم جان خویش را نثار سرافرازی انقلاب و اسلام کردند.

وی ادامه داد: علما و مبلغان دین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور پرشور و تأثیرگذاری دارند که نمونه این حضور پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس می‌باشد.

حجت الاسلام معبودی به برگزاری کنگره روحانیون آزاده سراسر کشور، اسفند ماه سال جاری در قزوین اشاره و بیان کرد: امسال میزبانی برگزاری کنگره روحانیون آزاده سراسر کشور به استان قزوین سپرده شده که در همین راستا هماهنگی‌هایی بین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان، نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حوزه علمیه و استانداری صورت گرفته است. البته زمان دقیق برگزاری این همایش بزرگ به زودی از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم متدین شهر قزوین خواهد رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha