یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فاطمی

حوزه/ خواهران طلبه، بانوان و دختران جامعه را با سبک زندگانی حضرت زهرا (س) آشنا کرده و تلاش کنند بصیرت لازم در مقابله با هجمه‌های دشمنان شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یاری زاده، در نشست سبک زندگی فاطمی خواهران طلبه مدرسه علمیه عالی حضرت زهرا (س) دورود، با اشاره به اینکه بانوان طلبه با تبلیغ مستمر سبک زندگی فاطمی در اشاعه آموزه‌های دینی در جامعه کوشا باشند، گفت: تلاش کنیم بصیرت فاطمی در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با انواع ترفندها درصدد ضربه زدن به اهداف نهاد مقدس خانواده هستند، افزود: خواهران طلبه، بانوان و دختران جامعه را با سبک زندگانی حضرت زهرا (س) آشنا کرده و تلاش کنند بصیرت لازم در مقابله با هجمه‌های دشمنان شکل گیرد.

استاد حوزه با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد نقش تربیتی و سبک زندگی مردم ایران اسلامی را به سمت غرب گرایی سوق دهد، خاطر نشان کرد: بانوان جامعه با الگو گیری از سبک زندگی فاطمی می‌توانند در استحکام بنیان خانواده گام بردارند.

حجت الاسلام یاری زاده در پایان تصریح کرد: گسترش شاخصه‌های سبک زندگی فاطمی می‌تواند در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha