پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید طلاب مدارس علمیه خواهران تهران از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ در راستای طرح بازدید طلاب و دانشجویان سراسر کشور، طلاب مدارس علمیه خواهران تهران از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طرح بازدید طلاب مدارس علمیه و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با هدف آشنایی طلاب و دانشجویان با فضای حرفه‌ای پژوهش، دیدار با پژوهشگران پیشکسوت، آشنایی با یافته‌های جدید علوم انسانی اسلامی، شرکت در کارگاه‌های علمی و دیگر اهداف طراحی شده برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: در راستای اجرای این طرح، طلاب خواهر مدارس علمیه خواهران حضرت زینب کبری (س) و ریحانة النبی تهران روز دوشنبه چهار دی ماه از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند.
در این برنامه که به میزبانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد پس از خیر مقدم و معرفی کلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط حجت الاسلام والمسلمین سالاری فر مدیر گروه خانواده، برنامه‌هایی علمی برای اساتید و طلاب میهمان برگزار شد.

«بررسی اصول راهگشا در پاسخگویی به شبهات دینی در حوزه زن و خانواده» توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین بستان عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی، «فرزند پروری مناسب بر اساس مبانی اسلامی» توسط حجت الاسلام والمسلمین علی احمد پناهی عضو هیأت علمی گروه روانشناسی، «بررسی روش شناسی روانشناسی قرآن بنیان» توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد کاویانی عضو هیأت علمی گروه روانشناسی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این طرح بودند.

در ادامه این بازدید علمی طلاب خواهر از کتابخانه تخصصی علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نمایشگاه دائمی آثار پژوهشگاه دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha