پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست تخصصی کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی

حوزه/ همایش تخصصی شهدای روحانی استان قم با رونمایی از کتاب «نمره بیست» و نشان دیجیتال و اینفوگرافی شهدای روحانی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش تخصصی شهدای روحانی استان قم از سوی کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی در سالن آمفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم در ابتدای این همایش ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: باید دید چه عاملی باعث شد سلسله‌ای از انسان‌ها به این نتیجه برسند که در جبهه‌های نبرد حضور یابند و حتی عزیزترین دارایی خود را که جانشان بود فدا کنند؟؛ این چیزی جز عشق نبود.

وی، روحانیت را دارای بیشترین شهید در عرصه دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: روحانیت قشری می‌باشد که با ۴۰۰۰ شهید در بین سایر اقشار بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، مریجی و مجتهدزاده از جانبازان و رزمندگان روحانی دفاع مقدس در این همایش به روایت گری خاطرات آن دوران پرداختند.

از کتاب «نمره بیست» که با موضوع خاطرات جمع از دانش آموختگان حوزه علمیه جانبازان و در ۱۰ جلد به چاپ رسیده است در این همایش رونمایی به عمل آمد.

رونمایی از نشان دیجیتال و همچنین اینفوگرافی شهدای روحانی استان قم نیز یکی دیگر از بخش‌های این همایش بود.

در پایان همایش از برخی ایثارگران و خانواده شهدای روحانی عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha