دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دهدشت

حوزه/ امام جمعه دهدشت با تسلیت شهادت مظلومانه یکی از مأموران انتظامی توسط اشرار گفت: مأموران اجازه استفاده از اسلحه مگر در مواقع خاص ندارند؛ مجلس باید این قوانین را اصلاح و نسبت به تأمین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح بکارگیری سلاح و بخشی از آئین قوه قضائیه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، کارآفرینان و تولید کنندگان اظهار داشت: مسائل مهمی در این دیدار مطرح شد و ضرورت دارد تولید کنندگان، کارآفرینان و مسؤولان نسبت به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه دهدشت گفت: در صنعت خودروسازی به رغم حمایت‌های متعدد اما متأسفانه کیفیت پایین و قیمت بالا است کار به جایی رسیده است که رهبر انقلاب هشدار دادند.

وی اضافه کرد: امیدواریم دولت و مجلس نسبت به مسئله خودرو در کشور کاری کنند نباید بی‌تفاوتی‌ها به جایی برسد که ولی امر مسلمین چنین به صراحت ورود کنند؛ آقایان مجلس و دولت این کار شماست.

خطیب نماز جمعه دهدشت ضمن تبریک دهه فجر تصریح کرد: ۴۳ سال از انقلاب با عظمت و از اعجاز قرن‌ها گذشته است ۴۳ سال تلاش کردند تا این نهال جوانه نزند فعال نباشد بسیاری گفتند که امسال و چند سال دیگر جشن در تهران می‌گیریم اما همه به درک واصل شدند این انقلاب باشکوه با انفاس قدسی امام و هدایت‌های رهبری مقتدر دارد راه خود را می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برخی این روزها به بهانه وضعیت اقتصادی کشور را با دوره منحوس نوکری آمریکا مقایسه می‌کنند، افزود: اصلاً قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بخشی از موفقیت‌های بعد از انقلاب در عرصه‌های گوناگون را برشمرد و گفت: در حوزه توسعه و عمران در دوران پهلوی کارنامه‌ای وجود نداشت جمعیت ۳۵ میلیون نفری که اکثراً در روستا زندگی کرده و از حداقل امکانات رفاهی محروم بودند در شهرهای کوچک هم خدمات رفاهی معنایی نداشت.

وی اضافه کرد: دشمن با ندیدن‌ها و مطالعه نکردن‌ها کار تحریف رسانه‌ای عظیم انجام می‌دهند به جوانان بگویند در دوره پهلوی گل و بلبل بود.

امام جمعه دهدشت گفت: در حوزه برق، تولیدات کشاورزی، صنعت، فناوری، بهداشت، فولاد، راه و دیگر حوزه‌ها خدمات گسترده‌ای انجام شده است.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: هر کجا تفکر انقلابی بود ما به نتیجه رسیدیم.

وی بیان داشت: به دنیا می‌گوئیم امسال هم افتخار می‌کنیم انقلاب شکوهمند به این جایگاه رسید به لطف خدای رحمان تا انقلاب به دست حضرت ولی عصر «عج» برسد ذره‌ای از آرمان‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و در بیان ویژگی‌های آن عالم فقید افزود: آن مرجع عالیقدر عمر بابرکتش را صرف دین کرد شاگردان فراوانی تربیت داد استوانه حوزه‌های علمیه بود حقیقتاً رحلت این عالم مصداق «رخنه‌ای در دین» است.

وی با تسلیت شهادت مظلومانه یکی از مأموران انتظامی توسط اشرار و با اشاره به اینکه مأموران اجازه استفاده از اسلحه مگر در مواقع خاص ندارند، گفت: مجلس باید این قوانین را اصلاح کند نسبت به تأمین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح بکارگیری سلاح و بخشی از آئین قوه قضائیه اقدام کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه پلیس باید دستش باز باشد تا امنیت تأمین کند، تأکید کرد: توقع داریم در کوتاه‌ترین فرصت این قوانین اصلاح شود تا پلیس با اقتدار با شجاعت و با شهامت ورود نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha