شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محققی

حوزه / امام جمعه لالجین نیروی انتظامی را حافظان جان، مال و ناموس مردم دانست و گفت: تضعیف نیروی انتظامی برابر است با نا امنی در جامعه و لذا تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد تا به اقتدار این نیرو خدشه‌ای وارد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسین محققی، امام جمعه لالجین عصر امروز با حضور در فرماندهی انتظامی این شهرستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه یکی از پرسنل انتظامی در شیراز، اظهار داشت: این اصل را وظیفه خود می‌دانیم که همواره از نیروی انتظامی حمایت کرده و در برابر کسانی که بخواهند با امنیت مردم و اقتدار نیروی انتظامی مقابله کنند، با قدرت مقابله کنیم.

وی، نیروی انتظامی را حافظان جان، مال و ناموس مردم دانست و گفت: تضعیف نیروی انتظامی برابر است با ناامنی در جامعه و لذا تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد تا به اقتدار این نیرو خدشه‌ای وارد شود.

امام جمعه لالجین با تاکید بر اینکه امنیت مردم باید خط قرمز باشد، یادآور شد: برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است، البته در این راه باید مسئولان مربوطه شرایط را برای جلوگیری از تضعیف اقتدار پلیس فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس، لازمه امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت از مدافعان امنیت و برخورد قاطع با اراذل و اوباش، دیگر شاهد چنین جرم و جنایت‌هایی علیه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha