شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ل

حوزه / آیت الله سلیمانی، با محکوم کردن اقدام اراذل و اوباش در شهر شیراز علیه مأمور فداکار نیروی انتظامی و درخواست برخورد با اشرار و مشتی اراذل و اوباش، گفت: توقع ما از دستگاه قضائی برخورد قاطعانه با اراذل اوباش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با گرامی داشت ایام دهه فجر و تسلیت ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، اظهار داشت: این عالم بزرگ عمر با برکت خود را در تدریس، تربیت شاگردان برجسته و تألیف کتب فقهی و کلامی خاصه در حوزه امامت سپری کرد و برکات فراوانی از خویش در جامعه به یادگار گذاشت.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خدا برای ملت ایران است، افزود: بعد از پیامبر اکرم (ص) و پس از حکومت حضرت علی (ع) حکومت دینی و الهی همانند انقلاب اسلامی ایران تاکنون وجود نداشته است.

وی به توطئه‌های زیاد دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن فکرمی کرد با اعمال تحریم‌های اقتصادی ظالمانه، هجمه فرهنگی و توطئه‌های فراوان می‌تواند نظام اسلامی ایران را از پای در آورد، ولی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، تلاش دولتمردان و حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف نظام شاهد قوی‌تر شدن این نظام الهی در سراسر جهان در عرصه‌های مختلف می‌باشیم.

وی، در ادامه با تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) و با بیان اینکه مشهد اردهال پاره تن کاشان است، گفت: از اوایل قرن دوم هجری تاکنون همه در تاریخ نوشته‌اند مشهد اردهال کاشان؛ به معنی اینکه مشهد اردهال به غیر از کاشان به هیچ جای دیگر تعلق ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که هیچ مشکلی سد راه پیشرفت و پیروزی‌های انقلاب اسلامی وجود ندارد، گفت: دولت انقلابی سیزدهم گرچه اقدامات خوبی را در این مدت کوتاه انجام داده است، ولی با استفاده از نقطه نظر صاحب نظران، نخبگان، مردم و نیروهای منطبق بر نیازهای کشور باید سرعت خود را در رفع مشکلات اقتصادی و… بیشتر کند.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha