پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اراذل

خبر شهادت ناجوانمردانه یکی از فرزندان این خاک از نیروهای جان بر کف ناجا نشان از ایستادگی مردان غیور مدافع وطن است که در کنار اقتداری که دارند مظلومانه به شهادت می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در خصوص شهادت ناجوانمردانه سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر به دست اراذل و اوباش در شیراز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: خبر شهادت ناجوانمردانه یکی از فرزندان این خاک از نیروهای جان بر کف ناجا نشان از ایستادگی مردان غیور مدافع وطن است که در کنار اقتداری که دارند مظلومانه به شهادت می‌رسند.

هر جامعه‌ای مبارزه با اراذل و اوباش که وظیفه‌ای جز ناامنی و تخریب و رعب و وحشت را ندارند، جدی و بدون ملاحظه در اولویت خود قرار می‌دهند، در جمهوری اسلامی ایران هم ناجا به جد پیگیر بوده و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

در بخش دیگری از بیانیه این سوال مطرح شده که آیا برخورد قاطع بعد از مراحل انتظامی و حمایت جدی از عوامل نظم و امنیت کمتر بوده که ما شاهد بروز این‌گونه جنایت‌های جانسوز هستیم؟ آیا خلأ قانونی هست و یا ضعف در مباحث قضائی؟

نگاه به فرمایش امام خامنه‌ای عزیز که ضمن ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کردند کسانی که مورد اخافه مردم می‌شوند، روشن است که باید با آن‌ها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد، باتوجه به این فرمایش مهم و راهبردی بر همگان یک فرض قانونی و شرعی جهت اقدام مناسب را الزام می‌دهد.

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات ارزشمند ناجا در تمام زمینه‌ها به خصوص امنیت اجتماعی و درخواست اقدام قوی دستگاه قضا با این معدود اوباش آمادگی هرگونه همکاری با نهادهای امنیتی، انتظامی و قضائی جهت ریشه‌کن کردن این آفت بزرگ که امروز به دوصورت مدرن و سنتی در جامعه ظاهر می‌شوند را دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ ح /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی سینا صادقی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    با سلام ضمن تقدیر تشکر از زحمت همه عزیزان کار بسیار خوب و ارزشمندی هست این مجمع می تواند در همه حوزه ها همکاری داشته باشد بخصوص این مورد و موارد دیگر مثل بی حجابی و بخصوص گران فروشی
  • ایران IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    پلیس از خودش هیچ جرعتی نداره و اصلا از بچه های مجمع حمایت نمیکنه