شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجلیل از بانوان شریکه‌الإمام خوزستان

حوزه/حجت الاسلام آروانی گفت: بانوان تلاش کنند تا مسائلی از جمله عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، تربیت قرآنی و روحیه اسلامی و انقلابی را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام آروانی، امام جمعه کوهنانی در نشست بانوان فعال دینی فرهنگی کوهنانی با اشاره به اینکه بانوان در مبارزه با رژیم ستم شاهی پهلوی نقش مهمی داشتند، گفت: بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش بسزایی در صیانت از اهداف اسلام و انقلاب ایفا کرده‌اند و با حضور در صحنه‌های مختلف همواره در بصیرت افزایی و روشنگری رسالت خود را انجام داده‌اند.

امام جمعه شهر کوهنانی استان لرستان با بیان اینکه بانوان در هر جامعه‌ای به عنوان ستون صیانت از ارکان خانواده و اجتماع محسوب می‌شوند، گفت: امروز بانوان ایران اسلامی با حفظ عفاف و حجاب و حضور اجتماعی و فرهنگی خود علاوه بر تبلیغ آموزه‌های دینی در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز نقش مهمی دارند.

وی در پایان با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی در راستای کاهش معضلات فرهنگی اجتماعی از رسالت‌های مهم بانوان فعال در حوزه دین و فرهنگ است، خاطر نشان کرد: امروز بانوان تلاش کنند تا مسائلی از جمله عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، تربیت قرآنی و روحیه اسلامی و انقلابی را در جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha