دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتتاح مرکز نیکوکاری قزوین

 حوزه / مرکز نیکوکاری طوبی وابسته به مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) خواهران بویین زهرا با حضور امام جمعه و معاون اموربانوان استانداری قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مسیر حرکت انقلاب را مشخص کردند و ادامه این مسیر نیز تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی به دستان رهبری حکیم و فرزانه سپرده شده است.

وی خاطرنشان کرد: گام اول انقلاب با قدرت مسیر خود را پیموده و به چله دوم رسیده و اکنون منشور و نقشه راه رهبر معظم انقلاب پیش روی همگان قرار دارد که حفظ انقلاب و رساندن آن به صاحب اصلی آن تکلیفی است که بر عهده دلسوزان نظام و انقلاب است

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم عصاره فضائل رهبری است که برای نسل کنونی و آینده نوشته شده و بی شک عمل به آن، پیشرفت و نجات کشور را به همراه دارد.

وی به نکات کلیدی در خصوص برنامه‌های بلند مدت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا با راه اندازی سطح تخصصی در مقطع سطح ۳، عنوان کرد: در این مرکز مبلغین در همه زمینه‌ها با ارگان‌های شهرستان در حال حاضر همکاری داشته و قرار است با همکاری و همراهی مسئولین شهرستان این روند اجرای فعالیت‌های خواهران طلبه به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

خانم احمدی مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا هم در این مراسم بیان کرد: قرار است قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران بویین زهرا با هم در راستای مباحث فرهنگی بخصوص افزایش جمعیت و برگزاری کلاس‌های تربیتی و آموزشی – مشاوره برای بانوان شهرستان بویین زهرا برگزار نماید.

مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران بویین زهرا افتتاح شد

مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران بویین زهرا افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha