چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار حميد دامغانی

حوزه/ فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت سردار مهدی مهدوی نژاد، گفت: سردار مهدوی نژاد یک الگوی موفق در کادر سازی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان، در مراسم بزرگداشت سردار مهدی مهدوی نژاد، در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با اشاره به تشییع باشکوه سردار حاج مهدی مهدوی نژاد در استان های سمنان و قم، گفت: این گونه تجلیل از سردار مهدوی نژاد نشانه معنویت و اخلاص این شهید بود.

فرمانده سپاه استان سمنان، سردار مهدوی نژاد را الگوی موفق در کادر سازی دانست و افزود: از بارز ترین شاخص های ایشان آرامش حاصل از ایمان عمیق بود که در او متجلی بود.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد از خانواده سردار مهدوی نژاد تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان می شود، سردار مهدوی نژاد فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خود داشت و در سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha