یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه تهران از سامانه خبری حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خوئینی، مدیر حوزه علمیه استان البرز از «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین صادق خوئینی، مدیر حوزه علمیه استان البرز و هیئت همراه، دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ با حضور در ساختمان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور، از بخش‌های مختلف «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های کلان رسانه‌ای حوزه قرار گرفت.

ببینید:

تصاویر بازدید مدیر حوزه علمیه البرز از رسانه رسمی حوزه

مدیر حوزه علمیه استان البرز همچنین در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور و مدیر مسئول خبرگزاری حوزه، به بررسی راه‌های توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک حوزه استان و رسانه رسمی حوزه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین خوئینی با ارائه گزارش از فعالیت‌های علمی و رسانه‌ای حوزه علمیه استان البرز، از تولید ۶۰ کلیپ کوتاه ویدئویی با محوریت تبلیغ دانش آموزی در حوزه استان خبر داد.

وی بر ضرورت آموزش مهارت‌های رسانه‌ای به طلاب تاکید کرد و خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری و سواد رسانه برای طلاب استان البرز از سوی رسانه رسمی حوزه شد.

مدیر حوزه علمیه استان البرز همچنین با اعلام آمادگی فراهم سازی زیرساخت های توسعه و تقویت فعالیت های خبرگزاری حوزه در استان، خواستار حمایت‌های رسانه‌ای شد.

حجت الاسلام والمسلمین برته، مدیر مسئول خبرگزاری رسمی حوزه هم در این جلسه با معرفی بخش های مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور، بر حمایت و پشتیبانی کامل رسانه‌ای از نهادهای حوزوی و دینی استان البرز و تقویت و توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha